TUnŻ Warta zapewnia najlepszą jakość obsługi klienta oraz warunki i ceny produktów wśród towarzystw ubezpieczeniowych oferujących polisy na życie. Potwierdziło to tegoroczne badanie Polskiego Instytutu Badań Jakości. Klienci docenili także przejrzystość naszej komunikacji produktowej.

Badanie zostało przeprowadzone w listopadzie i grudniu ubiegłego roku wśród klientów dziesięciu największych towarzystw ubezpieczeniowych oferujących polisy na życie. Klienci oceniali 10 ubezpieczycieli zgodnie z takimi kryteriami jak: dostępność informacji na temat produktów ubezpieczeniowych, zasady i warunki ubezpieczenia, jakość i profesjonalizm obsługi, a także i kompetencje pracowników. Sprawdzono także chęć polecenia ubezpieczyciela bliskim.

Jesteśmy liderami w dwóch z trzech badanych kategorii (poniżej tabela z wynikami badania). Ankietowani wskazali jako najlepszą na rynku naszą obsługę klienta, warunki i ceny produktów, a komunikacja firmy z klientem została oceniona jako znakomita.

Wyniki zbiorcze badania

Firma Wynik
1. Warta 73%
2. Aviva 72,6%
2. Generali 72,6%
4. PZU 72,3 %

Więcej o samym badaniu i szczegółowych wynikach można przeczytać tutaj.