TUnŻ Warta zapewnia najlepszą jakość obsługi klienta oraz warunki i ceny produktów wśród towarzystw ubezpieczeniowych oferujących polisy na życie. Potwierdziło to tegoroczne badanie Polskiego Instytutu Badań Jakości. Klienci docenili także przejrzystość naszej komunikacji produktowej.
Badanie zostało przeprowadzone w listopadzie i grudniu ubiegłego roku wśród klientów dziesięciu największych towarzystw ubezpieczeniowych oferujących polisy na życie. Klienci oceniali 10 ubezpieczycieli zgodnie z takimi kryteriami jak: dostępność informacji na temat produktów ubezpieczeniowych, zasady i warunki ubezpieczenia, jakość i profesjonalizm obsługi, a także i kompetencje pracowników. Sprawdzono także chęć polecenia ubezpieczyciela bliskim.
Jesteśmy liderami w dwóch z trzech badanych kategorii (poniżej tabela z wynikami badania). Ankietowani wskazali jako najlepszą na rynku naszą obsługę klienta, warunki i ceny produktów, a komunikacja firmy z klientem została oceniona jako znakomita.
Wyniki zbiorcze badania
Firma | Wynik |
1. Warta | 73% |
2. Aviva | 72,6% |
2. Generali | 72,6% |
4. PZU | 72,3 % |
Więcej o samym badaniu i szczegółowych wynikach można przeczytać tutaj.